Saturday, April 4, 2009

天使

My mode has changed again. This time quite retro. Lols. Well recently I found myself suddenly loving this song. 天使 (angel in English, malaikat in Malay, Ten Shi in Japan) by Mayday. Yes, indeed an old song, but I found it resonant with me currently. Well feelings are weird aren't they?

Here's the lyrics. Enjoy~

你就是我的天使 
保护著我的天使 
从此我再没有忧伤 

你就是我的天使 
给我快乐的天使 
甚至我学会了飞翔 

飞过人间的无常 
才懂爱才是宝藏 
不管世界变得怎黱样 
只要有你就会是天堂 

像孩子依赖著肩膀 
像眼泪依赖著脸庞 
你就像天使一样 
给我依赖给我力量 

像诗人依赖著月亮 
像海豚依赖海洋 
你是天使你是天使 
你是我最初和最后的天堂 

No comments: